fbpx
  • Bij maatschappelijk verantwoord ondernemen past de keuze voor groene stroom.
  • Ondernemen is vooruitzien. Bij FENOR weet ik precies wat ik kan verwachten.

Snel mijn maandbedrag berekenen:

ZZP & Zakelijk

Gewoon eerlijk over energie

U wilt uw energie zo voordelig mogelijk én u wilt weten waar het vandaan komt. Wat u vooral niet wilt, is gedoe. Dat komt goed uit, want zo zitten wij ook in elkaar. Wij leveren energie tegen een aantrekkelijke prijs en maken het u op alle manieren gemakkelijk. Bijvoorbeeld met onze overstapservice, door u inzicht te geven in uw verbruik en kosten en met een prima helpdesk.

Lees meer over ons

ZZP & MKB
Bij ZZP & MKB gaat het om aansluitingen voor maximaal 3 x 80 A stroom en/of maximaal G40 gas. Alles daarboven valt onder Grootzakelijk. Komt u in aanmerking voor een Grootzakelijk contract? Neem dan contact met ons op.

Kies voor FENOR

  • Beoordeeld met een 7.8
  • 88% beveelt ons aan
  • Transparante tarieven
  • Geen sjoemelstroom
  • Geen verkapte cadeau’s
Klantenservice bereikbaar
van maandag t/m vrijdag
van 8:30 tot 17:00 uur
085-77 33 120

Ook besparen?

Reken uit wat u per maand of per jaar betaalt. Een eerlijke prijs, zonder fratsen.

Bereken voor thuis ›
Bereken voor zakelijk ›

Snel mijn maandbedrag berekenen:

Het eerlijke verhaal

Uw klanten verlangen van u dat u investeert in duurzaamheid. Als u kiest voor maatschappelijk verantwoord ondernemen, is de keuze voor FENOR Maximaal Groen een logische stap.

Stroom van FENOR is altijd groen. Toch kunt u kiezen tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Bij Standaard Groen komt de stroom van Europese zon en wind. Bij Maximaal Groen wordt de zonne- en windenergie opgewekt in Nederland.

Ook bij gas heeft u de keuze tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Het is hetzelfde gas, maar bij Maximaal Groen zorgen we voor CO2-compensatie op basis van Golden Standard certificaten. Zo werken we samen aan een duurzame toekomst.

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

Waar wil je meer over weten?


Contact en Tarieven

  • Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de energiemarkt? Volg FENOR dan op Facebook, LinkedIn en YouTube.
  • Adresgegevens FENOR B.V. Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen Postbus 325, 8440 AH Heerenveen
  • Mailen naar de klantenservice Vul het contactformulier in of mail naar klantenservice@fenor.nl
  • Bellen met klantenservice Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Toon meer ›

Meters en standen

  • Ik ga gasvrij wonen
    Gaat u gasvrij wonen? U kunt de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die u met uw netbeheerder heeft opzeggen. U dient zelf de verwijdering van uw gasaansluiting aan te vragen via www.mijnaansluiting.nl. De netbeheerder zal dan zorgdragen voor het verwijderen van de gasmeteropstelling en de aansluitleiding.
    Als u de gasaansluiting nog niet meteen wilt laten verwijderen, dan kunt u de aansluiting laten afsluiten voor een periode van maximaal 12 maanden. Hierna is het aan u om een keuze te maken tussen het opnieuw aansluiten of het alsnog definitief verwijderen van uw gasaansluiting.
    Aan het opnieuw aansluiten bij beide opties zijn kosten verbonden, die de netbeheerder bij u in rekening brengt. Het verwijderen van uw gasaansluiting is kosteloos. Het blijft echter belangrijk dat u wel actief de aanvraag tot verwijdering doet.
  • Kan ik ook toegang krijgen tot de online Energie Manager? Ja, met met een slimme meter kunt u toegang aanvragen op de online Energie Manager, een data portal van FENOR voor slimme meters. Sluit u een contract voor 2 of 3 jaar af bij FENOR? Dan betalen wij de abonnementskosten voor de Energie Manager. Bij een eenjarig contract worden deze kosten bij u in rekening gebracht op de eind- of jaarnota.
  • Moet ik mijn nieuwe (slimme) meter ook doorgeven aan FENOR? FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
  • Moet ik mijn meterstanden nog doorgeven bij de wijziging? Het moet niet, maar het is wel verstandig om de meterstanden van de oude meter te noteren en aan FENOR door te geven, of in uw persoonlijke MIJNFENOR omgeving te zetten.
Toon meer ›

Betalingen

  • Ik betaal automatisch. Wanneer incasseert FENOR het termijnbedrag? Wij schrijven het termijnbedrag voorafgaand aan elke leveringsmaand af. Incasso vindt plaats rond de 27e van de maand.
  • Ik ben te laat met betalen Bij te laat betalen sturen we eerst een kosteloze betalingsherinnering. Betaalt u na de eerste herinnering nog steeds niet, dan volgt een aanmaning/ingebrekestelling. Daarin sommeren wij u om binnen 5 dagen alsnog kosteloos uw betaling te doen.
  • Ik wil van factuur naar automatisch betalen Ga naar MIJNFENOR en log in op uw persoonlijke omgeving. U kunt daar de betalingswijze veranderen van factuur naar automatische incasso. U kunt ook via e-mail of telefoon contact met ons opnemen.
  • Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen Het niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.
Toon meer ›

Bij ons en onze partner Energie Consulting Nederland zijn uw energiezaken altijd goed geregeld.

Snel mijn maandbedrag berekenen:

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep