• We helpen u graag!

Verhuizen

  • Ik ga verhuizen. Wat moet ik regelen? Bij verhuizing gaat de overeenkomst mee naar het nieuwe adres. Geef minstens 10 werkdagen voor de verhuizing uw nieuwe adres aan ons door via klantenservice@fenor.nl of telefonisch op (085) 77 33 120. U kunt tijdelijk twee aansluitadressen hebben onder hetzelfde contract. Samen stellen we het nieuwe voorschotbedrag vast en wij zorgen dat u ook op uw nieuwe adres meteen energie hebt.
  • Ik ben verhuisd, gas en elektra zijn nog niet aangesloten. Wat nu? Heeft u op uw nieuwe adres nog geen aansluiting op het elektriciteits- en/of gasnet dan kan FENOR nog geen elektriciteit en gas leveren. U krijgt van ons pas energie geleverd als de netbeheerder voor een juiste aansluiting heeft gezorgd.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep