• We helpen u graag!

Termijnbedrag

  • Minimaal termijnbedrag Het kan voorkomen dat uw energieverbruik op jaarbasis nihil is, bijvoorbeeld door zonnepanelen. FENOR hanteert geen negatieve termijnbedragen. Het minimale maandbedrag bestaat uit de vaste leveringskosten en netbeheerkosten plus btw.
  • Kan ik mijn termijnbedrag wijzigen? Ja dat kan standaard via MIJNFENOR. Wilt u het termijnbedrag sterk verlagen of verhogen dan is het beter ons even te bellen of e-mailen, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.
  • Hoe wordt mijn termijnbedrag bepaald? Het termijnbedrag is samengesteld uit de kosten voor levering, energiebelasting, opslag duurzame energie, vermindering energiebelasting, netbeheerkosten en btw. U ontvangt per maand een voorschotnota. Het termijnbedrag is zo goed mogelijk afgestemd op uw persoonlijke situatie.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep