fbpx
  • We helpen u graag!

Overstappen

  • Ik wil mijn contract opzeggen bij FENOR. Wat is de opzegtermijn? We vinden het natuurlijk erg jammer dat u uw contract bij ons wilt beëindigen. De opzegtermijn voor kleinverbruik is 30 dagen. De leveringsovereenkomst kunt u aan het eind van de looptijd kosteloos beëindigen bij FENOR Klantenservice op (085) 77 33 120 of per e-mail via klantenservice@fenor.nl. Stopt u eerder met uw contract dan we zijn overeengekomen, dan rekent FENOR een opzegboete. Als u op wilt zeggen vanwege een overstap naar een andere leverancier, hoeft u geen opzegging bij ons te doen. Wij blijven leveren totdat de nieuwe leverancier de energielevering overgenomen heeft.
  • Ik wil klant worden bij FENOR. Wat moet ik regelen? Dankuwel voor uw vertrouwen in FENOR. U kunt overstappen via onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail of telefoon. Wij gaan voor u aan de slag en regelen alles voor u. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of gegevens ontbreken dan nemen we contact met u op.
  • Hoe gaat overstappen in zijn werk? Nadat u zich heeft aangemeld doen we u een persoonlijk aanbod. Daarna hoeft u niets meer te doen. Wij regelen de overstap met uw vorige leverancier, zodat u niet zonder stroom of gas komt te zitten.
  • Wanneer kan ik het beste overstappen? Naar FENOR kunt u altijd overstappen, tot maximaal 90 dagen in de toekomst. Wij helpen daar graag bij. FENOR is gewoon eerlijk over energie. Daarom kunnen we altijd een goed voorstel doen.

Klantenservice

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

 

Verwijdering gasaansluiting

Gaat u gasvrij wonen? U kunt de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die u met uw netbeheerder heeft opzeggen. U dient zelf de verwijdering van uw gasaansluiting aan te vragen via www.mijnaansluiting.nl. De netbeheerder zal dan zorgdragen voor het verwijderen van de gasmeteropstelling en de aansluitleiding.

 

Denk met ons mee

Om onze service te blijven verbeteren, luisteren we het liefst naar u. Want wie weet er beter wat onze klanten nodig hebben dan onze klanten zelf? Wij stellen het erg op prijs als u met ons meedenkt. Laat ons dus weten waar u tevreden over bent, en wat er volgens u beter of anders kan. Neem contact met ons op!

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep