• We helpen u graag!

Jaar- en eindafrekening

  • Wanneer ontvang ik mijn eindnota? Bij overstappen naar een andere leverancier maken wij de eindnota op en sturen die binnen 6 weken naar het opgegeven e-mailadres of post/factuuradres. De standen op de eindnota komen van de nieuwe leverancier. Ter controle kunt u die ook altijd zelf aan FENOR doorgeven.
  • Waar zie ik mijn contracttarieven? In de overeenkomst (het contract) staat tegen welke tarieven en voorwaarden FENOR levert. Deze tarieven staan ook op de jaarnota.
  • Waar stuurt FENOR de jaarnota naartoe? De jaarnota gaat naar het opgegeven e-mailadres of post/factuuradres. Geef wijzigingen altijd op tijd door. Dat voorkomt problemen.
  • Wanneer ontvang ik mijn jaarnota? De jaarnota wordt opgemaakt na 12 maanden energielevering door FENOR. Wij vragen u dan om de meterstanden. Heeft u slimme meters die wij kunnen uitlezen, dan lezen wij de meterstanden automatisch uit. De jaarnota wordt binnen 6 weken toegestuurd.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep