• We helpen u graag!

Facturen

  • Ik wil mijn facturen graag per post De jaarnota gaat naar het opgegeven e-mailadres of post-/factuuradres. Geef wijzigingen altijd op tijd door. Dat voorkomt problemen. FENOR stuurt facturen het liefst per e-mail. Wilt u facturen toch per post ontvangen, dan kunt u dat aan ons doorgeven.
  • Waar kan ik mijn factuur inzien? U kunt uw facturen altijd online inzien in het online portaal MijnFENOR.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep