fbpx
  • We helpen u graag!

Facturen

  • Ik wil mijn facturen graag per post De jaarnota gaat naar het opgegeven e-mailadres of post-/factuuradres. Geef wijzigingen altijd op tijd door. Dat voorkomt problemen. FENOR stuurt facturen het liefst per e-mail. Wilt u facturen toch per post ontvangen, dan kunt u dat aan ons doorgeven.
  • Waar kan ik mijn factuur inzien? U kunt uw facturen altijd online inzien in het online portaal MijnFENOR.

Klantenservice

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

 

Verwijdering gasaansluiting

Gaat u gasvrij wonen? U kunt de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die u met uw netbeheerder heeft opzeggen. U dient zelf de verwijdering van uw gasaansluiting aan te vragen via www.mijnaansluiting.nl. De netbeheerder zal dan zorgdragen voor het verwijderen van de gasmeteropstelling en de aansluitleiding.

 

Denk met ons mee

Om onze service te blijven verbeteren, luisteren we het liefst naar u. Want wie weet er beter wat onze klanten nodig hebben dan onze klanten zelf? Wij stellen het erg op prijs als u met ons meedenkt. Laat ons dus weten waar u tevreden over bent, en wat er volgens u beter of anders kan. Neem contact met ons op!

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep