• We helpen u graag!

Contract

  • Contract met een variabel leveringstarief FENOR kent op dit moment één variabel product, het Modelcontract. Deze tarieven wijzigen op 1 januari en 1 juli. De variabele leveringstarieven bij de startdatum van de levering staan in uw contract.
  • Contract met een vaste looptijd Bij een contract met een vaste looptijd leveren wij de energie voor de afgesproken prijs gedurende de hele contractperiode. De tarieven gaan in op de afgesproken startdatum en eindigen op de afgesproken einddatum.
  • Ik ga verhuizen, hoe zit dat met mijn contract? Bij verhuizingen gaat de overeenkomst mee naar het nieuwe adres. Geef minstens 10 werkdagen voor de verhuizing uw nieuwe adres aan ons door via klantenservice@fenor.nl of telefonisch op 085 77 33 120. U kunt tijdelijk twee aansluitadressen hebben onder hetzelfde contract. Samen stellen we het nieuwe voorschotbedrag vast en wij zorgen dat u ook op uw nieuwe adres meteen energie hebt.
  • Voortijdig stoppen met contract Stopt u eerder met uw contract dan we zijn overeengekomen, dan rekent FENOR een opzegboete conform de richtlijnen van de ACM.
  • Wat als mijn contract afloopt en ik geen nieuwe overeenkomst sluit? Dan levert FENOR door tegen de geldende variabele energietarieven in ons Modelcontract. De leveringstarieven van het Modelcontract veranderen per 1 januari en per 1 juli. Zolang u betaalt, komt u nooit zonder stroom of gas te zitten.
  • Wordt mijn contract automatisch verlengd? Nee. Ruim voordat de overeenkomst eindigt doen wij een nieuw aanbod. Daar kunt u gebruik van maken, maar het hoeft niet. Ook gedurende de looptijd van de overeenkomst kunt u FENOR vragen een nieuwe aanbieding te doen.
  • Meterstanden Bij de start van de overeenkomst vragen wij om de meterstanden. Ons advies is om deze meterstanden periodiek ook in te voeren in uw eigen online MIJNFENOR omgeving. Zo kunt u uw verbruik en kosten goed bijhouden. Hebt u slimme meters die wij ook kunnen uitlezen? Dan lezen wij deze standaard uit en hoeft u niets te doen.
  • Gegevens wijzigen in contract Nadat de levering is begonnen, kunt u uw gegevens wijzigen in uw eigen persoonlijke online MIJNFENOR omgeving, maar ook telefonisch of per mail. Elke wijziging wordt zo snel mogelijk doorgevoerd. Termijnbedragen worden per eerstvolgende factuurmoment aangepast.
  • Ik heb me bedacht We vinden het natuurlijk jammer als u toch niet voor ons kiest, maar zodra u de bevestiging voor levering hebt ontvangen hebt u nog 14 dagen bedenktijd. Als u zich tijdens die termijn bedenkt, geeft u dat door en zit u nog nergens aan vast. Energie die tijdens de bedenktijd geleverd is moet u natuurlijk wel betalen.
  • Wanneer ontvang ik mijn contract? Na aanmelding ontvangt u binnen 1 – 3 dagen de Overeenkomst voor Levering van energie op het aangegeven emailadres of postadres. Controleer de gegevens goed en geef eventuele wijzigingen zo snel mogelijk door.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep