• We helpen u graag!

Contact en Tarieven

  • Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de energiemarkt? Volg FENOR dan op Facebook, LinkedIn en YouTube.
  • Adresgegevens FENOR B.V. Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen Postbus 325, 8440 AH Heerenveen
  • Mailen naar de klantenservice Vul het contactformulier in of mail naar klantenservice@fenor.nl
  • Bellen met klantenservice Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
  • Hoe wordt mijn maandbedrag bepaald? Het termijnbedrag is samengesteld uit de kosten voor levering, energiebelasting, opslag duurzame energie, vermindering energiebelasting, netbeheerkosten en btw. U ontvangt per maand een termijnnota. Het termijnbedrag is zo goed mogelijk afgestemd op uw persoonlijke situatie.
  • Welke tarieven hanteer FENOR? Het termijnbedrag is samengesteld uit de kosten voor levering, energiebelasting, opslag duurzame energie, vermindering energiebelasting, netbeheerkosten en btw. U ontvangt per maand een termijnnota. Het termijnbedrag is zo goed mogelijk afgestemd op uw persoonlijke situatie.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep