• We helpen u graag!

Betalingen

  • Ik ben te laat met betalen Bij te laat betalen sturen we eerst een kosteloze betalingsherinnering. Betaalt u na de eerste herinnering nog steeds niet, dan volgt een aanmaning/ingebrekestelling. Daarin sommeren wij u om binnen 5 dagen alsnog kosteloos uw betaling te doen.
  • Ik wil van factuur naar automatisch betalen Ga naar MIJNFENOR en log in op uw persoonlijke omgeving. U kunt daar de betalingswijze veranderen van factuur naar automatische incasso. U kunt ook via e-mail of telefoon contact met ons opnemen.
  • Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen Het niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.
  • Hoe kan ik betalen? U kunt kiezen tussen automatische incasso of een factuur. Standaard incasseren wij de nota ongeveer 7 dagen na de factuurdatum. Als u kiest voor een factuur staat in de overeenkomst met FENOR de afgesproken betalingstermijn.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep