• We helpen u graag!

Acties

  • Krijg ik een welkomstcadeau? Bij FENOR geen welkomstcadeaus. Wij zijn gewoon eerlijk over energie en dus ook over de tarieven. Uiteindelijk betaalt de klant welkomstcadeaus zelf!
  • FENOR Kortingsweken Nee, FENOR heeft geen kortingsweken. Onze tarieven zijn altijd voordelig.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep