fbpx
  • We helpen u graag!

Aanmelden

  • Ik wil meerdere adressen tegelijk aanmelden Dat kan op twee manieren. U kunt elk adres apart aanmelden, maar u kunt ook contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 085 – 77 33 120 of per e-mail via klantenservice@fenor.nl.
  • Kan ik me met spoed aanmelden? Zeker. Geef bij uw online aanmelding duidelijk aan dat u haast heeft en bel ons ook. Wij doen dan ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u niet zonder stroom en gas komt te zitten.
  • Ik wil me aanmelden Ga naar FENOR.nl/thuis of FENOR.nl/mkb en meld u in vier stappen online aan. U ontvangt direct een aanbod dat past bij uw situatie.

Klantenservice

Contact

Heeft u een vraag? Kijk eerst eens of u het antwoord kunt vinden in de lijst met onderwerpen. Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

 

Storing

Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom, per telefoon op 0800-9009 (24 uur per dag beschikbaar). Uw melding komt dan rechtstreeks terecht bij uw regionale netbeheerder, zodat die meteen maatregelen kan treffen. Zie ook www.gasenstroomstoringen.nl.

 

Verwijdering gasaansluiting

Gaat u gasvrij wonen? U kunt de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die u met uw netbeheerder heeft opzeggen. U dient zelf de verwijdering van uw gasaansluiting aan te vragen via www.mijnaansluiting.nl. De netbeheerder zal dan zorgdragen voor het verwijderen van de gasmeteropstelling en de aansluitleiding.

 

Denk met ons mee

Om onze service te blijven verbeteren, luisteren we het liefst naar u. Want wie weet er beter wat onze klanten nodig hebben dan onze klanten zelf? Wij stellen het erg op prijs als u met ons meedenkt. Laat ons dus weten waar u tevreden over bent, en wat er volgens u beter of anders kan. Neem contact met ons op!

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep