Klantenservice bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur 085-77 33 120
VEEL GESTELDE VRAGEN
Waar wil je meer over weten?
Contact en Tarieven
Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedInWilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de energiemarkt? Volg FENOR dan op Facebook, LinkedIn en YouTube.
Bellen met klantenserviceAls u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Kan ik ook toegang krijgen tot de online Energie Manager?Ja, met een slimme meter kunt u toegang aanvragen op de slimme meter data portal van FENOR. Stuur een e-mail naar klantenservice@fenor.nl met uw verzoek en wij reageren binnen 48 uur.
Moet ik mijn nieuwe (slimme) meter ook doorgeven aan FENOR?FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
Moet ik mijn meterstanden nog doorgeven bij de wijziging?Het moet niet, maar het is wel verstandig om de meterstanden van de oude meter te noteren en aan FENOR door te geven, of in uw persoonlijke MIJNFENOR omgeving te zetten.
Ik wil een slimme meterGoed idee. Vraag een slimme meter aan via de website van uw netbeheerder. Het is goed mogelijk dat uw netbeheerder de vervanging van meters al op de planning heeft staan. FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
Ik ben te laat met betalenBij te laat betalen sturen we eerst een kosteloze betalingsherinnering. Betaalt u na de eerste herinnering nog steeds niet, dan volgt een aanmaning/ingebrekestelling. Daarin sommeren wij u om binnen 5 dagen alsnog kosteloos uw betaling te doen.
Ik wil van factuur naar automatisch betalenGa naar MIJNFENOR en log in op uw persoonlijke omgeving. U kunt daar de betalingswijze veranderen van factuur naar automatische incasso. U kunt ook via e-mail of telefoon contact met ons opnemen.
Ik kan mijn termijnbedrag niet betalenHet niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.
Hoe kan ik betalen?U kunt kiezen tussen automatische incasso of een factuur. Standaard incasseren wij de nota ongeveer 7 dagen na de factuurdatum. Als u kiest voor een factuur staat in de overeenkomst met FENOR de afgesproken betalingstermijn.