fbpx

Hartelijk dank voor uw aanvraag.

Onze accountmanager neemt binnen 5 werkdagen contact met u op. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur op 085-77 33 120.

Kies voor FENOR

  • Beoordeeld met een 7.8
  • 88% beveelt ons aan
  • Transparante tarieven
  • Geen sjoemelstroom
  • Geen verkapte cadeau’s
Klantenservice bereikbaar
van maandag t/m vrijdag
van 8:30 tot 17:00 uur
085-77 33 120

VEEL GESTELDE VRAGEN

Waar wil je meer over weten?


Contact en Tarieven

  • Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de energiemarkt? Volg FENOR dan op Facebook, LinkedIn en YouTube.
  • Adresgegevens FENOR B.V. Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen Postbus 325, 8440 AH Heerenveen
  • Mailen naar de klantenservice Vul het contactformulier in of mail naar klantenservice@fenor.nl
  • Bellen met klantenservice Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Toon meer ›

Meters en standen

  • Ik ga gasvrij wonen
    Gaat u gasvrij wonen? U kunt de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die u met uw netbeheerder heeft opzeggen. U dient zelf de verwijdering van uw gasaansluiting aan te vragen via www.mijnaansluiting.nl. De netbeheerder zal dan zorgdragen voor het verwijderen van de gasmeteropstelling en de aansluitleiding.
    Als u de gasaansluiting nog niet meteen wilt laten verwijderen, dan kunt u de aansluiting laten afsluiten voor een periode van maximaal 12 maanden. Hierna is het aan u om een keuze te maken tussen het opnieuw aansluiten of het alsnog definitief verwijderen van uw gasaansluiting.
    Aan het opnieuw aansluiten bij beide opties zijn kosten verbonden, die de netbeheerder bij u in rekening brengt. Het verwijderen van uw gasaansluiting is kosteloos. Het blijft echter belangrijk dat u wel actief de aanvraag tot verwijdering doet.
  • Kan ik ook toegang krijgen tot de online Energie Manager? Ja, met met een slimme meter kunt u toegang aanvragen op de online Energie Manager, een data portal van FENOR voor slimme meters. Sluit u een contract voor 2 of 3 jaar af bij FENOR? Dan betalen wij de abonnementskosten voor de Energie Manager. Bij een eenjarig contract worden deze kosten bij u in rekening gebracht op de eind- of jaarnota.
  • Moet ik mijn nieuwe (slimme) meter ook doorgeven aan FENOR? FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
  • Moet ik mijn meterstanden nog doorgeven bij de wijziging? Het moet niet, maar het is wel verstandig om de meterstanden van de oude meter te noteren en aan FENOR door te geven, of in uw persoonlijke MIJNFENOR omgeving te zetten.
Toon meer ›

Betalingen

  • Ik betaal automatisch. Wanneer incasseert FENOR het termijnbedrag? Wij schrijven het termijnbedrag voorafgaand aan elke leveringsmaand af. Incasso vindt plaats rond de 27e van de maand.
  • Ik ben te laat met betalen Bij te laat betalen sturen we eerst een kosteloze betalingsherinnering. Betaalt u na de eerste herinnering nog steeds niet, dan volgt een aanmaning/ingebrekestelling. Daarin sommeren wij u om binnen 5 dagen alsnog kosteloos uw betaling te doen.
  • Ik wil van factuur naar automatisch betalen Ga naar MIJNFENOR en log in op uw persoonlijke omgeving. U kunt daar de betalingswijze veranderen van factuur naar automatische incasso. U kunt ook via e-mail of telefoon contact met ons opnemen.
  • Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen Het niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.
Toon meer ›
Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep