Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen

Geplaatst: 4 september 2020 · In categorie:


Het niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.


Kies voor FENOR

  • 7.8 beoordeling
  • 88% beveelt ons aan
  • Transparante tarieven
  • Geen sjoemelstroom
  • Geen verkapte cadeau’s
Klantenservice bereikbaar van
maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
085-77 33 120

klantenservice@fenor.nl
contactpagina ›

Misschien vind je dit ook interessant

Energierekening

Energie: waar betaal ik voor?

Uw energierekening is samengesteld uit meerdere factoren. Natuurlijk betaalt u voor de verbruikte energie (gas en stroom), maar er komen...

Isoleren

Isolatie zorgt voor flinke energiebesparing

Met een goed geïsoleerd huis of bedrijfspand houdt u ’s winters de kou buiten de deur en blijft het ’s...

Stroom

Besparen op energiekosten. Tips voor thuis.

De kosten voor energie worden bepaald door de hoeveelheid energie die u afneemt en de prijs van die energie. Wilt...

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep