Bij verhuizing gaat de overeenkomst mee naar het nieuwe adres. Geef minstens 10 werkdagen voor de verhuizing uw nieuwe adres aan ons door via klantenservice@fenor.nl of telefonisch op (085) 77 33 120. U kunt tijdelijk twee aansluitadressen hebben onder hetzelfde contract. Samen stellen we het nieuwe voorschotbedrag vast en wij zorgen dat u ook op uw nieuwe adres meteen energie hebt.
De conventionele meter verdwijnt In Nederland stappen wij over naar slimme meters en worden de oude (conventionele) meters uitgefaseerd. De reden...
We weten allemaal dat de voorraad aardgas niet onuitputtelijk is. En als u kiest voor groene stroom, wilt u waarschijnlijk...
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u, voordat u kiest voor een energieleverancier, eerst wilt weten welk termijnbedrag u kunt...
Het is vrijwel zeker dat de termijnbedragen voor energie per 1 januari 2021 omhooggaan. Dat komt voornamelijk omdat de overheid...
Een gemiddeld gezin met een gemiddeld energieverbruik kan al snel 300 à 400 euro per jaar besparen door over te...
Bij het afsluiten van een energiecontract kunt u kiezen tussen een contract met een variabel leveringstarief en een contract met...
De Rijksoverheid staat voor een energietransitie: van fossiele brandstoffen naar duurzame energiebronnen. Er wordt onder andere ingezet op zonne-energie. Omdat...
Als u het gevoel heeft bij uw huidige energieleverancier te veel te betalen, kan het interessant zijn over te stappen....
Uw energierekening is samengesteld uit meerdere factoren. Natuurlijk betaalt u voor de verbruikte energie (gas en stroom), maar er komen...
Met een goed geïsoleerd huis of bedrijfspand houdt u ’s winters de kou buiten de deur en blijft het ’s...
De kosten voor energie worden bepaald door de hoeveelheid energie die u afneemt en de prijs van die energie. Wilt...