Ik ga verhuizen. Wat moet ik regelen?

Geplaatst: 31 augustus 2020 · In categorie:


Bij verhuizing gaat de overeenkomst mee naar het nieuwe adres. Geef minstens 10 werkdagen voor de verhuizing uw nieuwe adres aan ons door via klantenservice@fenor.nl of telefonisch op (085) 77 33 120. U kunt tijdelijk twee aansluitadressen hebben onder hetzelfde contract. Samen stellen we het nieuwe voorschotbedrag vast en wij zorgen dat u ook op uw nieuwe adres meteen energie hebt.


Kies voor FENOR

  • 7.8 beoordeling
  • 88% beveelt ons aan
  • Transparante tarieven
  • Geen sjoemelstroom
  • Geen verkapte cadeau’s
Klantenservice bereikbaar van
maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
085-77 33 120

klantenservice@fenor.nl
contactpagina ›

Misschien vind je dit ook interessant

Energierekening

Energie: waar betaal ik voor?

Uw energierekening is samengesteld uit meerdere factoren. Natuurlijk betaalt u voor de verbruikte energie (gas en stroom), maar er komen...

Isoleren

Isolatie zorgt voor flinke energiebesparing

Met een goed geïsoleerd huis of bedrijfspand houdt u ’s winters de kou buiten de deur en blijft het ’s...

Stroom

Besparen op energiekosten. Tips voor thuis.

De kosten voor energie worden bepaald door de hoeveelheid energie die u afneemt en de prijs van die energie. Wilt...

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep