• U weet precies waar u aan toe bent.

Snel mijn maandbedrag berekenen:

Energie

Het verhaal van FENOR over energie is simpel: onze klanten moeten altijd verzekerd zijn van de levering van energie, tegen een scherpe prijs. We zijn open over hoe onze tarieven tot stand komen en proberen u niet met dure cadeaus of welkomstpremies te verleiden om klant te worden. Want laten we eerlijk zijn: uiteindelijk betaalt u die toch zelf. Wij hopen u als klant aan te trekken (en vast te houden) omdat onze aanpak u aanspreekt.
Omdat u een goed gevoel heeft bij een no-nonsense leverancier die gewoon doet wat nodig is: energie leveren en service bieden.

 

Saldering

Hebt u zonnepanelen of een eigen windmolen? Dan kunt u flink besparen op uw energierekening. De door u opgewekte stroom wordt verrekend met de energie die u verbruikt. Salderen noemen we dat. Op welk tijdstip de stroom wordt opgewekt of verbruikt speelt geen rol.

Kies voor FENOR

  • Beoordeeld met een 7.8
  • 88% beveelt ons aan
  • Transparante tarieven
  • Geen sjoemelstroom
  • Geen verkapte cadeau’s
Klantenservice bereikbaar
van maandag t/m vrijdag
van 8:30 tot 17:00 uur
085-77 33 120

Stroom

Stroom van FENOR is altijd groen. Toch kunt u kiezen tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Bij Standaard Groen komt de stroom van Europese zon en wind. Bij Maximaal Groen wordt de zonne- en windenergie opgewekt in Nederland. Misschien levert u zelf stroom via uw zonnepanelen en heeft u het voordeel van saldering. Hoe dan ook bent u bij FENOR voordelig uit.

Gas

Zolang we koken op gas en ons huis ermee verwarmen, levert FENOR gas. En natuurlijk tegen een scherp tarief. U heeft de keuze tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Het is hetzelfde gas, maar bij Maximaal Groen zorgen we voor CO2-compensatie op basis van Golden Standard certificaten.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Waar wil je meer over weten?


Contact en Tarieven

  • Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de energiemarkt? Volg FENOR dan op Facebook, LinkedIn en YouTube.
  • Adresgegevens FENOR B.V. Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen Postbus 325, 8440 AH Heerenveen
  • Mailen naar de klantenservice Vul het contactformulier in of mail naar klantenservice@fenor.nl
  • Bellen met klantenservice Als u graag een van onze medewerkers persoonlijk wilt spreken, bel dan naar 085-7733120. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Toon meer ›

Meters en standen

  • Kan ik ook toegang krijgen tot de online Energie Manager? Ja, met een slimme meter kunt u toegang aanvragen op de slimme meter data portal van FENOR. Stuur een e-mail naar klantenservice@fenor.nl met uw verzoek en wij reageren binnen 48 uur.
  • Moet ik mijn nieuwe (slimme) meter ook doorgeven aan FENOR? FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
  • Moet ik mijn meterstanden nog doorgeven bij de wijziging? Het moet niet, maar het is wel verstandig om de meterstanden van de oude meter te noteren en aan FENOR door te geven, of in uw persoonlijke MIJNFENOR omgeving te zetten.
  • Ik wil een slimme meter Goed idee. Vraag een slimme meter aan via de website van uw netbeheerder. Het is goed mogelijk dat uw netbeheerder de vervanging van meters al op de planning heeft staan. FENOR krijgt automatisch bericht van uw netbeheerder zodra u een slimme meter hebt.
Toon meer ›

Betalingen

  • Ik ben te laat met betalen Bij te laat betalen sturen we eerst een kosteloze betalingsherinnering. Betaalt u na de eerste herinnering nog steeds niet, dan volgt een aanmaning/ingebrekestelling. Daarin sommeren wij u om binnen 5 dagen alsnog kosteloos uw betaling te doen.
  • Ik wil van factuur naar automatisch betalen Ga naar MIJNFENOR en log in op uw persoonlijke omgeving. U kunt daar de betalingswijze veranderen van factuur naar automatische incasso. U kunt ook via e-mail of telefoon contact met ons opnemen.
  • Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen Het niet kunnen betalen van de energienota is voor beide partijen vervelend. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we naar een passende betalingsregeling kunnen kijken. Doe dit op tijd, om aanmanings- en/of incassokosten te voorkomen.
  • Hoe kan ik betalen? U kunt kiezen tussen automatische incasso of een factuur. Standaard incasseren wij de nota ongeveer 7 dagen na de factuurdatum. Als u kiest voor een factuur staat in de overeenkomst met FENOR de afgesproken betalingstermijn.
Toon meer ›

Contact

Heeft u een vraag en wilt u snel antwoord? Tijdens kantooruren staan onze medewerkers u graag te woord via telefoonnummer 085 – 77 33 120.

Wilt u liever een email sturen? Mail dan naar klantenservice@fenor.nl. Of vul het contactformulier in op onze contactpagina.

Snel mijn maandbedrag berekenen:

Vormgeving en realisatie: NDC mediagroep