Het verhaal van FENOR over energie is simpel: onze klanten moeten altijd verzekerd zijn van de levering van energie, tegen een scherpe prijs. We zijn open over hoe onze tarieven tot stand komen en proberen u niet met dure cadeaus of welkomstpremies te verleiden om klant te worden. Want laten we eerlijk zijn: uiteindelijk betaalt u die toch zelf. Wij hopen u als klant aan te trekken (en vast te houden) omdat onze aanpak u aanspreekt.
Omdat u een goed gevoel heeft bij een no-nonsense leverancier die gewoon doet wat nodig is: energie leveren en service bieden.
Hebt u zonnepanelen of een eigen windmolen? Dan kunt u flink besparen op uw energierekening. De door u opgewekte stroom wordt verrekend met de energie die u verbruikt. Salderen noemen we dat. Op welk tijdstip de stroom wordt opgewekt of verbruikt speelt geen rol.
Stroom van FENOR is altijd groen. Toch kunt u kiezen tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Bij Standaard Groen komt de stroom van Europese zon en wind. Bij Maximaal Groen wordt de zonne- en windenergie opgewekt in Nederland. Misschien levert u zelf stroom via uw zonnepanelen en heeft u het voordeel van saldering. Hoe dan ook bent u bij FENOR voordelig uit.
Zolang we koken op gas en ons huis ermee verwarmen, levert FENOR gas. En natuurlijk tegen een scherp tarief. U heeft de keuze tussen Standaard Groen en Maximaal Groen. Het is hetzelfde gas, maar bij Maximaal Groen zorgen we voor CO2-compensatie op basis van Golden Standard certificaten.
Heeft u een vraag en wilt u snel antwoord? Tijdens kantooruren staan onze medewerkers u graag te woord via telefoonnummer 085 – 77 33 120.
Wilt u liever een email sturen? Mail dan naar klantenservice@fenor.nl. Of vul het contactformulier in op onze contactpagina.